Balut Chronicle







9 comments:

Utah Mommy said...

wow pagkalami sa balut woi sus gimingaw na jud ko ana ai.wala jud ko kapalit balut kadtng bakasyun ko dinhaa saun nalang daghan nako na miss pagkaon sa pinoy.

dr tes said...

naka-kaon ka ug saging linung-ag giparesan ug ginamos nga halang? manggang hilaw with bagoong? ahak oi, galaway na noon ko.

julai said...

Woww kalami sa balut DOc Tess..gigutom noon ko da..ganahan jud ko ug balot kanang daghan nag balhibo..di ko anang pinoy kay mura rag itlog..gusto ko kanang dako na ang piso..aguyyyyyy kagutom...huhuhhuuhuh

dr tes said...

mas lami kung butangan ug hang nga suka ug asin. yumyum!

Vk-mahalkaayo said...

heheheheh
aki gipakita ang akong anak ani....#nahadlok tawon sila uy...lol

ingon nila, kalooy kono sa piso, modako pa kono unta,...

di gyd sila mokaon ani, when naa mi diha, kay looy kono ug why kan-on kono or patyon nga baby pa kono....
galisod gyd ko ug explain bya....

di ko mokaon pod ani...itlog pinoy, kana wla pa piso?....kaon ko kay like normal egg ra man....

thanks for sharing.......

dr tes said...

maam vick, naa ang lami sa balihibo. hehehehehe!

dr tes said...

maam vick, naa ang lami sa balihibo. hehehehehe!

dr tes said...

maam vick, naa ang lami sa balihibo. hehehehehe!

Vk-mahalkaayo said...

hehehehehh

aguy, di man siguro matulon, dr. tes....pero kadto balot pinoy haskang lamia gyd kaayo...

ako familya kay na di gyd bisan unsaon....bahala lagi sila ug gigutom, basta dili gyd....heheheh